پنجشنبه 29 شهريور 1397 - 09 محرم 1440 - 20 سپتامبر 2018
جستجوی پیشرفته - فروش و پشتیبانی فایروال cyberoam
متن جستجو :
بخش :
تاریخ :
 از
 تا 
مرتب سازی بر اساس :
نوع مرتب سازی:
مطالب/ سیستمهای اطلاعات استراتژیک چیست؟          
      مقدمه: برنامه ریزی استراتژیک یک موضوع با اهمیت قابل مشاهده و جذاب در سیستم اطلاعات حرفه ای هر دو جامع دانشگاهی و تجاری از سال 1970 می باشد.سالهاست تعدادی از سازمانها تصمیمات یک موضوع با اهمیت قابل مشاهده و جذاب در سیستم اطلاعات حرفه ای هر دو جامع دانشگاهی و تجاری از سال 1970 می باشد.سالهاست تعدادی از سازمانها تصمیمات تکنولوژیکی و مالکیتی را تحت تاثیر سیستم های اطلاعات سازمانی قرار دارد،بر اساس آنچه که خود باور دارند و یا توصیه هایی که از فروشندگان یا همکاران خود در سازمانهای دیگر می گیرند، انجام می د هند. نتایج این رویکرد برای اتخاذ تصمیم و مصرف سرمایه ها نسبتا غیر قابل پیش بینی است. امروزه اغلب سازمانها بر این موضوع پافشاری می کنند که تکنولوژی و سیستم های اطلاعات تصمیماتی که با یک فهم واضح از کسب و کار و استراتژی سازمانی و رهبری ایجاد شده اند را گزارش می کنند. سیستم اطلاعات استراتژیک یک فرآیند مدیریتی است برای ایجاد انسجام سیستمهای اطلاعاتی با فرآیند برنامه ریزی سازمان ، مرتبط کردن برنامه های کاربردی سیستمهای اطلاعاتی با اهداف سازمان و تعیین الزامات اطلاعاتی برای دستیابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سازمانی. چهارچوبی که به توضیح سیستم های اطلاعات در سازمان های امروزی کمک می کند مثلث استراتژی سیستم های اطلاعات می باشد.چهارچوبی که کمک می کند به توضیح اهمیت سیستم های اطلاعات در سازمان های امروزی، مثلث استراتژی سیستم های اطلاعات می باشد. پیامی که بوسیله مثلث نقل می شود این است که برای سه عنصر مثلث به نامهای تجارت ( کسب و کار) ، استراتژی سازمان و سیستم اطلاعات، هم ترازی و مکمل همدیگر بودن مهم می باشد.توجه به این نکته مهم است که استراتژی تجاری در بالای مثلث قرار دارد.
جمعه 30 خرداد 1393
صفحات/ محصولات و خدمات مدیریت شبکه          
      فروش آنتی ویروس تحت شبکه تراست پورت , آنتي ويروس تحت شبکه TrustPort, نمایندگی آنتی ویروس تحت شبکه Trustport در ایران ,نمایندگی آنتی ویروس Trustportدر ایران,فروش آنتی ویروس شبکه ای تراسپورت, نمایندگی فروش فایروال سایبروم, فروش ذخیره ساز کیونپ,فروش ذخیره ساز سینولوژی, فروش تین کلاینت لیوا Liva ,
شنبه 23 شهريور 1392
صفحات/ IRAN HELPDESK در یک نگاه          
      معرفی خدمات پشتیبانی شبکه
شنبه 23 شهريور 1392
صفحات/ پورتال پشتیبانی شبکه و مدیریت سیستم          
     
چهارشنبه 13 شهريور 1392
صفحات/ فرایند پشتیبانی شبکه          
      فرآیند سیستم پشتیبانی و مدیریت شبکه های رایانه ای خدمات راه اندازی شبکه
يکشنبه 20 مرداد 1392
صفحات/ درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران          
     
يکشنبه 30 تير 1392
مطالب/ 5 ترفند كارمندان براي فرار از محدوديتهاي امنيتي شركت شما          
      زماني بود كه مسدود كردن سايت­هاي خاصي در اغلب محيط­هاي اداري قابل قبول بود. اما در حال حاضر اينطور نيست. سايت­هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك بخش مهمي از استراتژي فروش بسياري از شركت­ها را تشكيل مي­دهند. سايت­هايي مانند يوتيوب فرصت­هايي را براي به اشتراك گذاشتن اطلاعاتي راجع به محصولات يا سرويس­ها به صورت ديداري فراهم مي آورند. و سرويس­هاي پيام فوري و چت مانند Gchat، راه­هاي رايگان و موثري براي ارتباط بين كارمندان هستند.
يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
مطالب/ پشتیبانی تلفنی شبکه          
      مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران اولین و بزرگترین مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر و پاسخگویی تلفنی مشکلات شبکه ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) می باشد . این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی به کاربران خانگی و کارشناسان شبکه راه اندازی گردیده است .
هسته اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی از 2 بخش تشکیل گردیده است . بخش ویژه پاسخگوئی به سوالات کاربران خانگی و بخش ویژه کارشناسان و مدیران شبکه .

شنبه 7 آذر 1394
مطالب/ مشاوره خدمات شبکه          
      امروزه در بسیاری از سازمان ها و ارگانها واحد فن آوری اطلاعات (IT) ، هم به عنوان یک چالش و هم یک فرصت دیده می شود. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که فن آوری اطلاعات و مشاوره انفورماتیک تبدیل به یک پیش شرط مطلق برای رشد و موفقیت سازمانی، گردیده. به طور مختصر، یکی ازاصول منطقی موفقیت وجریان هرکسب و کاری ،فناوری اطلاعات می باشد.
شنبه 7 آذر 1394
مطالب/ پشتیبانی شبکه و سرور          
      مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور به روشهای مختلف قابل انجام می باشد . برخی از سازمانها برای این کار اقدام به استخدام نیروهای متخصص بصورت تمام وقت یا پاره وقت نموده و همه امور این بخش را به این افراد می سپارند . اما همواره تجربه های مدیریت نشان داده است که نمیتوان همه اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان را در اختیار یک فرد قرارداد و کاملا به او اعتماد داشت . بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند . اگر شما مدیر یک سازمان باشید تصور کنید پس از رفتن این شخص از سازمان چه مشکلاتی ممکن است برای شبکه شما و اطلاعات شما بوجود آید .
شنبه 7 آذر 1394
12345678910...