سه شنبه 30 مرداد 1397 - 09 ذو الحجة 1439 - 21 اوت 2018
پشتیبانی سخت افزار
از آنجا كه پيشگيري هميشه بهتر ، و آسانتر از درمان است، توجه واحد پشتیبانی سخت افزار مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران را به خود معطوف داشته است. ارائه یک برنامه ‌ريزي صحيح جهت پيشگيري از بروز مشكلات، در اولین گام نياز به اطلاعات خاص خود دارد كه آن را از طريق مستند سازی کامپیوترها می توان تهيه نمود. اين مستندها (شناسنامه ها) در برگيرنده 3 نوع INFORMATION (اطلاعات) مي ‌باشند:

پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه کامپیوتر يكي از واحدهاي مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران مي‌باشد كه وظيفه پشتیبانی سخت افزار  و استفاده کننده آنها را در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری سخت افزار دارد. این فرآيند شامل پيشگيري از خرابي ، نصب و راه‌اندازي، ارتقاء و تعميرات مي‌باشد که انجام کار بر اساس استاندارد فرآیند پشتیبانی سخت افزار و شبکه می باشد .


1-  اطلاعات کاربری جامع User ها

2-  مدل کاربری در بخش مورد استفاده

3-  اطلاعات سخت افزاري و نرم افزاري کامپیوترها

از اطلاعات فوق می توان جهت برنامه‌ريزي هاي آموزشي ، طراحي نرم‌افزار هاي سازمانی ، خريد یا ارتقاء DEVICE های سخت‌افزاري مورد نياز استفاده کرد.


  عمده فعالیتهای واحد پشتیبانی سخت افزار مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران :

  پشتیبانی سخت افزاري سرور ، نصب و راه اندازی سرور High Level مانند :  IBM - HP Super Micro

  پشتیبانی سخت افزاري کامپیوتر، نصب و راه اندازی سیستمهای Low Level

  پشتیبانی سخت افزاري رایانه ، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه و کنترلرهای ارتباطی

  پشتیبانی سخت افزاري تین کلاینت ، نصب و راه اندازی انواع مختلف Thin Client ها

  کوتاه نگهداشتن زمان پاسخگویی و زمان رفع عیب در خدمات شبکه کامپیوتر

  بررسی نیازهای مشتریان و ارائه مشاوره فنی کامپیوتر و شبکه  در زمینه به روز رسانی سخت افزار های مربوط به واحد فن آوری اطلاعات  

  پشتیبانی سخت افزار ، نصب و راه اندازی سخت افزار شبکه


جهت کسب اطلاعات بیشتر  در مورد خدمات حرفه ای پشتیبانی سخت افزار با ما تماس بگیرید؛