شنبه 26 آبان 1397 - - 5 ژوئن 776
جستجوی پیشرفته - پشتیبانی شبکه
متن جستجو :
بخش :
تاریخ :
 از
 تا 
مرتب سازی بر اساس :
نوع مرتب سازی:
مطالب/ پشتیبانی تلفنی شبکه          
      مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران اولین و بزرگترین مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر و پاسخگویی تلفنی مشکلات شبکه ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) می باشد . این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی به کاربران خانگی و کارشناسان شبکه راه اندازی گردیده است .
هسته اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی از 2 بخش تشکیل گردیده است . بخش ویژه پاسخگوئی به سوالات کاربران خانگی و بخش ویژه کارشناسان و مدیران شبکه .

شنبه 7 آذر 1394
مطالب/ پشتیبانی شبکه و سرور          
      مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور به روشهای مختلف قابل انجام می باشد . برخی از سازمانها برای این کار اقدام به استخدام نیروهای متخصص بصورت تمام وقت یا پاره وقت نموده و همه امور این بخش را به این افراد می سپارند . اما همواره تجربه های مدیریت نشان داده است که نمیتوان همه اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان را در اختیار یک فرد قرارداد و کاملا به او اعتماد داشت . بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند . اگر شما مدیر یک سازمان باشید تصور کنید پس از رفتن این شخص از سازمان چه مشکلاتی ممکن است برای شبکه شما و اطلاعات شما بوجود آید .
شنبه 7 آذر 1394
مطالب/ پشتیبانی سخت افزار          
      پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه کامپیوتر يكي از واحدهاي مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران مي‌باشد كه وظيفه پشتیبانی سخت افزار و استفاده کننده آنها را در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری سخت افزار دارد. این فرآيند شامل پيشگيري از خرابي ، نصب و راه‌اندازي، ارتقاء و تعميرات مي‌باشد که انجام کار بر اساس استاندارد فرآیند پشتیبانی سخت افزار و شبکه می باشد .
شنبه 7 آذر 1394
مطالب/ پشتیبانی شبکه          
      پشتیبانی شبکه , وابستگی سيستم‌ها به همدیگر و گسترش و ايجاد شبكه‌هاي کامپیوتری موجب شده است که مديران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرين وضعيت تجهيزات شبکه برای بررسی كاركرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند به موقع در زمینه پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار - مشاوره انفورماتیک تصميم‌گيري نمايند. با گسترش استفاده از سيستم‌هاي رايانه‌اي در ادارات ، سازمانها و شركت‌ها در کشور، لزوم استفاده از شبكه‌هاي كامپيوتري روز به روز افزايش مي‌يابد. ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) یک اصل است .
شنبه 7 آذر 1394
مطالب/ مدیریت امنیت در قرارداد پشتیبانی شبکه          
      امنيت در شبکه‌هاي کامپيوتري مجموعه‌اي از روالها مي‌باشد که دسترسي به اطلاعات را از نظر فيزيکي و سطح دسترسي به کامپيوتر و عبور داده‌ها در شبکه تعيين مي‌نمايند. بديهي است در صورتيکه که هر يک از عوامل گفته شده ناديده گرفته شوند مي‌توانند منجر به بروز خسارات گردند. اين خسارات مي‌تواند شامل از بين رفتن اطلاعات و يا سرقت اطلاعات باشد. بنابراين در پياده سازي سيستم‌ها بايستي حتماً نکات امنيتي در نظر گرفته شوند. در ادامه سعي مي‌گردد تا امنيت در سطوح مختلف تعريف و نحوه بکارگيري آن گفته شود.
شنبه 18 مرداد 1393
صفحات/ IRAN HELPDESK در یک نگاه          
      معرفی خدمات پشتیبانی شبکه
شنبه 23 شهريور 1392
صفحات/ پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوتر          
      پاسخگوئی تلفنی مشکلات شبکه و پاسخگوئی تلفنی مشکلات سرور
شنبه 16 شهريور 1392
صفحات/ خدمات تعمیر و نگهداری شبکه          
     
شنبه 16 شهريور 1392
محتوا/ آدرس مرکز پشتیبانی شبکه          
     
شنبه 16 شهريور 1392
صفحات/ پورتال پشتیبانی شبکه و مدیریت سیستم          
     
چهارشنبه 13 شهريور 1392
123