شنبه 26 آبان 1397 - - 5 ژوئن 776
 آرشیوپشتیبانی شبکه

کلمه کلیدی
:
 از
 تا 


پشتیبانی تلفنی شبکه(1082)
مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران اولین و بزرگترین مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر و پاسخگویی تلفنی مشکلات شبکه ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) می باشد . این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی به کاربران خانگی و کارشناسان شبکه راه اندازی گردیده است . هسته اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی از 2 بخش تشکیل گردیده است . بخش ویژه پاسخگوئی به سوالات کاربران خانگی و بخش ویژه کارشناسان و مدیران شبکه .
شنبه 7 آذر 1394
مشاوره خدمات شبکه(863)
امروزه در بسیاری از سازمان ها و ارگانها واحد فن آوری اطلاعات (IT) ، هم به عنوان یک چالش و هم یک فرصت دیده می شود. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که فن آوری اطلاعات و مشاوره انفورماتیک تبدیل به یک پیش شرط مطلق برای رشد و موفقیت سازمانی، گردیده. به طور مختصر، یکی ازاصول منطقی موفقیت وجریان هرکسب و کاری ،فناوری اطلاعات می باشد.
شنبه 7 آذر 1394
پشتیبانی شبکه و سرور(1127)
مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور به روشهای مختلف قابل انجام می باشد . برخی از سازمانها برای این کار اقدام به استخدام نیروهای متخصص بصورت تمام وقت یا پاره وقت نموده و همه امور این بخش را به این افراد می سپارند . اما همواره تجربه های مدیریت نشان داده است که نمیتوان همه اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان را در اختیار یک فرد قرارداد و کاملا به او اعتماد داشت . بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند . اگر شما مدیر یک سازمان باشید تصور کنید پس از رفتن این شخص از سازمان چه مشکلاتی ممکن است برای شبکه شما و اطلاعات شما بوجود آید .
شنبه 7 آذر 1394
پشتیبانی سخت افزار(890)
پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه کامپیوتر يكي از واحدهاي مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران مي‌باشد كه وظيفه پشتیبانی سخت افزار و استفاده کننده آنها را در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری سخت افزار دارد. این فرآيند شامل پيشگيري از خرابي ، نصب و راه‌اندازي، ارتقاء و تعميرات مي‌باشد که انجام کار بر اساس استاندارد فرآیند پشتیبانی سخت افزار و شبکه می باشد .
شنبه 7 آذر 1394
پشتیبانی شبکه(921)
پشتیبانی شبکه , وابستگی سيستم‌ها به همدیگر و گسترش و ايجاد شبكه‌هاي کامپیوتری موجب شده است که مديران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرين وضعيت تجهيزات شبکه برای بررسی كاركرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند به موقع در زمینه پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار - مشاوره انفورماتیک تصميم‌گيري نمايند. با گسترش استفاده از سيستم‌هاي رايانه‌اي در ادارات ، سازمانها و شركت‌ها در کشور، لزوم استفاده از شبكه‌هاي كامپيوتري روز به روز افزايش مي‌يابد. ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) یک اصل است .
شنبه 7 آذر 1394